boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Den egna dagen.

Kategori: Livet

Idag är en spännande dag. Det är min första egen-dag (självvalda) på väldigt, väldigt länge. Vad innebär det? tänker du. Jo, det innebär att jag bara ska vara helt för mig själv, göra saker för mig själv och må bra av det. Så inplanerat är än så länge en redig joggingrunda, klippning av hår, ringning om CSN (i och för sig mindre roligt, men ändå något för mig själv) och påkommande av midsommarklädsel. Jag kom på att jag skulle klippa och klistra, så jag satte saxen i mycket igår på ren kreativ ingivelse. Resultatet är som det är. Därvid återstoden av tänkande idag! Och sist, men viktigast - jag hopps på sol så jag kan gå till min beach här på Lappis och läsa bok. Håller fortfarande på med Svärdet och spiran. Den har tyvärr börjat blivit lite moloken i sina 1070 sidor, råkat ramla isär och så. Känns lite jobbigt när den inte är min, men den är lättare att läsa.
 
 

Kommentarer

  • josie säger:

    hoppas den har varit och fortsätter att vara en bra dag! :)

    Svar: Jadå! :D
    boxbeat

    2013-06-20 | 16:31:08

Kommentera inlägget här: