boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Midsommarafton i Årstaviken.

Kategori: Kalaseri

 
 
Jag förstörde min klänning för att istället göra mig en kjol. I min jagorkarintesyenbrakjol-känsla valde jag att sy in mig själv i kjolen. Funkade bra det också.
 
 
Kan man ens be om bättre midsommartallrikar? Tror minsann inte det.
 
 
Soffan i solen.
 
 
Killarna skulle prompt spela fotboll med öl.
 
 
Johan och den mycket hungriga katten.
 
 
Finally, kubb! 
 
 
...mot de som ville spela med "stockholms-regler". Vad är det för påhitt liksom? Bah! (vi vann)
 
 
Grillen, med grillsakerna. Min korv!
 
 
En CB-kork.
 
 
Johan pratar återigen i händernas språk.
 
 
Angelica försöker återigen besvara språket.
 
 
Precis.
 
 
Soffan och jag.
 
 
Bugguppvisning.
 
 
Johan vill inte dansa mer.
 
 
Verkligen inte.
 
 
Verkligen, verkligen inte.
 
 
Okeydå. Sen dansades det hela natten lång.
 
 
Godaste bakverken hade Liv fixat! Just look at it. Tjusigt!
 
 
Precis innan hemgång. Krafterna börjar sina och likaså spriten.
Men efter en kväll med hemmagjord limoncello, sill, kubb och grillning var det helt okey att traska hemåt i morgonsolen må jag säga. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: