boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Sommar på Gotland.

Kategori: Livet

Sen kanske jag ska berätta om varför jag varit sjuk och varför jag blev kvar på Gotland så länge. Kort och gott gav min nacke upp när den insåg att jag började slappna av och vips så krampade den och var så arg att jag inte kunde göra annat än att ligga sängen och stirra i taket/sova i några veckor. Men nu är jag tillbaka i Stockholm och det känns toppen. Spenderade helgen hemma hos Sofie och Johan, umgicks med Popaganda och såg tre filmer på raken. Måndag-onsdag har jag varit jätteduktig och skaffat mig en Iphone + internet hemma. Iphones är bra.
 
Insåg precis att mina bilder från Fåröturen på Gotland är borta, och andra tillställningar där i krokarna. Jäkla mobiltjuvar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: