boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Inhoppare.

Kategori: Livet

För att först och främst svara på Malins kommentar så: Yes, det är mitt årets skämt. Gapskrattar också fortfarande. Vilket känns lite wierd, eftersom det är mitt eget skämt. Men skitsamma, det var ju kul.

För det andra sitter jag på rast på jobbet. För en kvart sen trodde jag att jag skulle få gå hem vid fyra, nu vet jag att så icke är fallet. Klockan halv sju låter tydligen lite mer rimligt.
Min kära medarbetare har varit hos herr tandläkare som brutalt misshandlat hennes munhåla så till den gräns att benen inte längre bär henne. Därför måste jag hoppa in som den snälla arbetskamrat jag är och täcka upp de sista timmarna. Tur att det finns kaffe. Och att det är folk idag. Så långtråkigt lär jag nog inte få. Sen är jag ju ledig i tre dagar också, så jag ska inte klaga. Bara vara nöjd över att jag får lite mer kosing i börsen nästa månad. Yeah.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: