boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Omelett.

Kategori: Livet

Hej. Jag skulle vilja utnämna mig själv till årets ägghuvud. Tack. Varsigod. Ja det är sant. Hur jag än gör, lyckas jag alltid. Med att göra bort mig.
Det är tur att det snart är slut på detta år. 2008's nyårslöfte: stop being such a egghead. Start from scratch. Inga överdrivet ytliga löften som man aldrig lyckas hålla: att första januari köpa dyra joggingskor så att man med säkerhet börjar träna, eller varför inte ett paket nikotintuggummin för slutrökandet? (är inte och tafsar på mina egna eventuella löften, jag snor bara de topp tio som redan är allmänt kända)
Nä, det är ju väldigt naivt att tro att man med hjälp av ett årsskifte (som egentligen är rätt obetydligt) plötsligt ska börja leva ett bättre liv. Alla önskningar infrias. Lyckan kommer. Fred på jorden. Oändligt levande. Etc etc.
Så för att inte säga emot mig själv. Det blir inget nyårslöfte. Jag börjar redan idag.

Jag är härmed inget ägg. Jag är bara ett huvud.


Kommentarer

  • Malin säger:

    Duu va fin som ägghuvud.. kommer ta ett tag o vänja mig vid ditt nya utseende..

    2008-12-12 | 10:39:20
  • veronica säger:

    fniss så söjt du var. men jag önskar dig dock LYCKA TILL på din nya livsväg utan äggskal inblandade.

    2008-12-12 | 18:53:30

Kommentera inlägget här: