boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Rulle och lussebulle.

Kategori: Livet

Igårkväll kom Verran över för lite risgrynsgröteri, glögg och film-tittande. Blev The Darjeeling limtited. Skruvad, tragisk fim. Ganska rolig. Flummig, men bra.



Idag har jag varit hur jäkla duktig som helst. Gick upp vid åtta. Kastade in en tvätt. Bakade årets första lussebullar. Städade lägenheten. Diskade. Sorterade massa gamla papper. Staplade dvdfilmer. Baxade upp garderobsdörren så ingenting ska ramla ut. Jag borde få någon typ av utmärkelse. Stiftelsen för Hemmastädarnas årliga diplom typ.



Snart ska jag ge mig ut på äventyr för att hitta någon variant av anordning att stoppa grejer i. Grumlig beskrivning av en hylla.
Sen får jag föräldrabesök, första klassens bull-smakare.


Jag undrar vad som händer ikväll. Förslag mottages med glädje.

Kommentarer

  • Malin säger:

    kom hem till min mamma och lek med bajshunden =)

    2008-12-06 | 14:48:25
  • Sofie säger:

    Vilka underbart fina lussebullar! Du sparar väl tills jag kommer ner raringen?

    2008-12-07 | 13:08:17

Kommentera inlägget här: