boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Pieces.

Kategori: Livet

Jag hade en tanke på att tvätta och köpte tvätt- och sköljmedel på vägen hem (grymt skönt att ha en egen tvättmaskin). Men så kom jag på hur fruktansvärt sugen jag var på kaffe, så idén bara flög ur huvudet. Sen blev det plötsligt så sent. Vad tokigt det kan bli.

Ikväll ska jag och Malin gå och lyssna på julsånger i Domkyrkan. Älskar sånna evenemang. Tycker det är riktigt stor mysfaktor att sitta där.  Kan bero på att jag förknippar det med bra saker, som sommar- & julavslutningar, bröllop och Morfar. Begravningar har jag inte varit med om så många, tack och lov.


Pieces from my new plaza.



Kommentarer

  • Sofie säger:

    Ser hur underbart mysigt ut som helst!

    2008-12-07 | 13:10:55
  • josie säger:

    ser verkligen jättefint ut! ska bli kul att hälsa på :)

    2008-12-08 | 21:13:32

Kommentera inlägget här: