boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Snooze and lose.

Kategori: Livet

Så tungt det är med sånna morgnar då man aldrig riktigt vaknar. Snoozar tjugo gånger, är relativt vid liv för att veta att man gör det, men ändå så pass borta att man inte kan förmå sig att slå upp ögonen. Vilket resulterar i att, när man slutligen tar sig i kragen, kastar benen över kanten och definitivt blir lite piggare när fötterna får leka med det iskalla golvet, ändå kommer leva dagen med en svag slöhet i hela kroppen.
Är inne på min andra kopp kaffe och hoppas innerligt att det ska ge resultat. En kalldusch kanske. Promenad i vårjacka. Jag har alternativ. Men jag vill helst slippa utöva dem.

Hade ju tänkt cykla bort och flyttstäda gamla lägenheten idag. Klockan åtta, då skulle jag vara uppe, gasa bort, fixa och vara klar till lunch. Det är fint att ha man har mål här i livet.
Men jag tänker iallafall inte sitta hemma och glo hela dagen. Så mycket med är jag.



Finns det någon svenska artist genom tiderna som INTE gjort ett eget julalbum? Jag bara undrar.

Kommentarer

  • josie säger:

    håkan hellström :D

    2008-12-08 | 21:19:27

Kommentera inlägget här: