boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Irritations-lotta är i farten.

Kategori: Livet

Ibland får man bara sån där agro-panik på att bo hemma. Jag kan inte riktigt förklara det men den panik jag får när jag försöker städa, hatar o städa när andra bara sitter o glor framför datorn två meter ifrån mig. Och mamma börjar hosta för hon sätter te i halsen och hostar o hostar och säger "naaaj jag satt te i haaalsen" och så går jag in i mitt rum för jag blir irriterad på själva grejen att hon gör sig hörd för jag hade nästan glömt bort att hon också fanns där o då kommer kings of leon på på tvn och mamma ropar "de är diiiine favooriiiita" "hallååååå lottaaaa de är diiiine favoriiiita" och jag morrar och känner mig som värsta pmskärringen och sätter mig på blocket och kikar om det bara av nån händelse skulle finnas en lägenhet ute till mig. Hm. Nej. Jag går o dör nånstans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: