boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Tetrisrisk.

Kategori: Livet

 

...och så var det nån jäkel som tog mitt rekord på Tetris. För något år sen eller två levde jag ett kortare tag som en block-nörd. Jag kunde inte ge mig, skulle ha mest poäng och vara bäst, vilket jag efter mycket kneg och slit blev. 
Med den äran har jag sedan levt, som en stolt tetris-champion...tills i förrgår. Någon elaking bara kom och slet bort plastmattan under fötterna på mig. Vilket gjorde att jag, envis i naturen, återigen gav mig in i gameandet. Kan inte lägga ner!
Men med de stela, otränade fingrarna jag nu äger finns det inte en chans att jag ska lyckas komma upp i rätt antal poäng...om jag inte spelar ungefär tre timmar varje dag..och det tänker jag banne mig inte göra. Snälla någon, skänk mig en japan.