boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Bling bling nånting?

Kategori: Livet

Nu går det snart ännu en film jag vill se. Twilight. Den verkar riktigt bra. Men. 1000 spänn på att den inte rullar på denna lilla ö. Nu är det bara att utvänta High School Musical 3...två månader tar det nog, sen kanske det kommer en bra film. Men ska nog inte hoppas på förmycket. Scary Movie 4? Eller den kanske redan finns. Vad vet jag. Är inte så bevandrad inom den genren.



På lördag är det Strövet-fest. Jag har faktiskt inte varit så pepp alls, fattade inte ens att det var denna helg den utspelade sig förrän Vronkan började snacka om vad hon skulle ha på sig. Oh, tänkte jag. Dedikerat att vara ute i god tid, det är ju minst en vecka kvar.
Anledningen varför jag inte varit engagerad över festligheten är temat "Glitter och Bling Bling". För vem är mer flashig än jag liksom? Bah!
Jag satte mig på en funderare igår, men kunde inte komma på ett enda plagg jag äger som ens skulle kunna snylta på synonymen glitter. Tänk om jag blir stoppad i dörren. "Dresscode miss. Hem och byt om"
Får ta min nya blinkande baklykta till cykeln och knyta fast i pannan med ett presentsnöre. Sug på den du, dörrvakt!