boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Statistiken stämde.

Kategori: Livet

En bassning på mig. Katrin Schulman heter hon tydligen.
Jag funderade faktiskt på det innan jag publicerade inlägget. Heter hon verkligen Katarina? Men så googlade jag det och hittade en massa artiklar om henne. Då är det fler än jag som inte riktigt hänger med i svängarna.
Men efternamnet blev ju rätt..


Statistiken stämde turligt nog. Är man opepp på festligheter, går in i det hela utan förväntningar...och bara är, kan man få hur roligt som helst. 
Gick i total snöstorm ner till stan. Tackar ödmjukast uppfinnaren av paraplyt och tillverkaren av stabila sådanna.
Väl framme, rätt blöt om ben och stelfrusen om händer och fötter, ringer pappa och erbjuder sig att skjutsa mig den väg jag precis traskat.
Timing, kallas det.
Fördrink på Visby Hotell, ännu en på Hamnplan och sedan god mat, gratis dricka och glada människor. Övergav Hp för Surfers någongång under kvällen, gifte mig och skaffade nya vänner.