boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Zytomierskaperskalerska.

Kategori: Livet

Varför var Katarina Shulman tvungen att byta efternamn när hon skilde sig?! Så fort jag hör Zytomierska etsar det sig fast i min hjärna och i likhet med ett elakartat virus förökar det sig, vägrar släppa taget och gör sig hela tiden påminnd. Zytomierska zytomierska zytomierska. Som en envis, jobbig och dålig låt man kan gå omkring och nynna på i flera dagar. Men jag traskar ta mig tusan hellre runt och nynnar på en usel låt offentligt än att högt, utan tanke upprepa Katarina Zytomierskas namn. Hjälp mig. Ett knep måste det ju finnas, för att klara sig från denna sjuka.

Kommentarer

  • josie säger:

    KATRIN lotta... hon heter KATRIN... inte för att det hjälper dig med ditt problem.. men iaf :)

    2008-11-23 | 20:05:56

Kommentera inlägget här: