boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Morgonkaffe blir guld i mun.

Kategori: Livet

Godmorgon.

Ligger nu i soffan med mitt morgonkaffe och kikar på The Voice morgonshow.

En grej jag inte förstår är hur all min kreativa inspiration försvinner i min lägenhet. Jag känner mig totalt oinspirerad till allt! Så fort jag kommer hem till mamma kan jag sätta mig och börja rita, sy, lira instrument...ja vad som helst. Men när jag är här kan jag börja tänka tanken på att göra nått, men så tappar jag all lust. Tokigt. Tror det är för att jag har så stor TV.

Ikväll ska jag fika med Malin. Första och enda dagen jag slutar tidigare än 6 (vilket är sluttiden för fikning i VIsby stad. Tragiskt, i know) denna vecka. 2:a veckan jag jobbar sex dar för att vår tredje medarbetare har flunsan (hu hu!).  Så jag kan väl bara förvänta mig ännu mera arbete.......money money money. Får man tänka.