boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Fotografi.

Kategori: Livet

Jag hade jättemysigt ute på landet. Fikade och traskade ut på gamla järnvägen o fotade lite. Det blåste som tusan, löven yrde och ändå fanns det golfare ute på banan. Måste ju vara skitfrustrerande o stå där o skjuta i motvind? Men det är klart, det blir ju lite av en övning, lära sig vindmotstånd osv. typ. Men ändå. Jag skulle aldrig ha tålamod att bli golfare (för talangen skulle jag självklart äga, haha!).
 


Kvällen bestod av lite storshopping med mamma. Men är totalt jäkla pank så fick ödsla bort en timme på Ica Supermarket, bara för att få skjuts hem.
Senare ringde jag upp lägenhetstanten och som det ser ut nu ska jag kika på den på onsdag. Sen får vi se vad som händer. Helt enkelt.

Nu borde jag bestämt diska och småplocka lite innan det är dags för jobb.
Hejdå.