boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Väntetider.

Kategori: Livet

Jag är en sån där person som när jag ställt in mig och ser fram emot någonting blir så jäkla besviken när det inte blir som jag tänkt.  Jag och Malin skulle umgås o sen ut o ta en öl. Jag köpte snacks och har ett par öl hemma att dela på. Men sen när man dumt nog sitter o väntar (yes, jag är en väntare) så får man sms om att Malins Seb är sjuk o behöver henne hemma. Blä. Så nu sitter jag och glor på Ace Ventura på 3:an, mäkta tur att det finns lite humor här i världen att pigga upp en med!
Men kvällen är inte helt hopplöst slut, Malin ska smita ut när Seb har somnat. Så kanske vid 10-tiden att jag slipper sitta här och pilla mig i naveln.

Imorron ska jag åka med mama och papa till mormor i Stånga och umgås. Ska passa på o fota lite också. Landet är banne mig fint. Ska ringa till lägenhets-tjejen också, icke att förglömma!

Nej nu har jag verkligen inte tid att skriva mera, jag har så otroligt mycket att göra......! Hrm.