boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Bästa eller värsta?

Kategori: Livet

Vilket dilemma. Ska man se på Våra Bästa år eller Våra Värsta år?! Jag är sjuk. Jag ligger i soffan. Jag ser på tv. Jag ska här nedan skriva upp vad jag har välja mellan för program:
Lärare på bortaplan
Seminarium: Sverige och mänskliga rättigheter
Våra bästa år
Supernanny
Hem till gården
Full pott
Stargate SG-1 (senare Våra värsta år)
Extrema maskiner
Yeap. Vad ska man väja i denna ljuvliga godispåse? Borde gå o lägga mig o sova istället. Vänta på de lite bättre programmen. För ja, det är ju detta man gör när man ska vila sig så man blir frisk. Umgås med tv, böcker, korsord och herr dator. Gärna med lite honungste, hostmedicin, echinagard och panodil också. Men även lite fasa för att man måste klä på sig så man kan gå ner till Singan och köpa lite mat. Frågan är om det inte är lättare o svälta sig själv?

Kommentarer

  • josie säger:

    hihi, när jag läste så tänkte jag "men lotta då, bingan heter det ju!"... Glömmer helt bort att du har egen lya :) får försöka hinna titta förbi i helgen... men det kan bli svårt... men kanske :)

    2008-09-16 | 21:32:54

Kommentera inlägget här: