boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Överläge.

Kategori: Livet

I helgen är det tjejfest. Madde, Verran,  Julia, Lee, Nathalie, jag och Malin ska träffas och festa till det. Ska bli hur kul som helst.
Och på söndag ska mamma och pappa komma på fika och kolla på lägenheten. Jag har en sån skön känsla när jag tänker på mina föräldrar, jag känner mig så fruktansvärt trygg. De finns alltid där. No matter what. Man märker det mer tydligen när man inte bor hemma och inte tar dem för givet. Behövde bara tre timmar hos mamma i måndags för att lugna ner mig och komma till ro i själen (poetiskt, i know) igen.
Kanske ska sluta försöka ha den jobbiga känslan av att vilja fly från gotland och bara ta vara på det så länge jag är här.

Åhåh! Jag beställa cd-skivor häromdan. I måndags. Kan även det ha varit anledning till att jag fann ro......
Iallafall:
Fabienne Delsol - Between you and me
Langhorne Slim - Langhorne Slim
Lykke Li - Youth novels
Tv on the Radio - Return to Cookie mountain
Johnny Cash - Ring on fire
Moneybrother - Mount pleasure
Bob Dylan - Greatest hits
Kleerup - Kleerup
Santogold - Santogold

Längtar! Sen ska jag bara köpa en dvd också så jag kan lyssna på härligheterna. Och vissa får åka med till jobbet och gå runt, så går dagarna fortare.

So long my friends.