boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Bangbang.

Kategori: Livet

Idag fick jag ett mail. Från en datingsite. Som jag gick med i för år o dar sen när de lockade med vetenskapliga matching-test på tvreklamen (men visade sig vara någon usel lockelse för att fler skulle betala och gå med, annars fick man inte reda på några resultat, så jag lade ner verksamheten). Iallafall fick jag ett mail idag från dem. Där det stod något om att de saknade och ville ha mig tillbaka.
Och jag började fnissa. För av någon outgrundlig anledning hade jag döpt mig till bangbang på sidan. Hur otroligt det än låter så var det här helt oskyldigt gjort, har aldrig reflekterat över det förrän idag. Tur dock att jag inte döpt mig till gangbang, men där hade ju oskyldigheten lugnt varit  puts väck. Och hade jag namnat mig så med flit hade jag ju aldrig skrikit ut det här. Men roligt var det.

Over'n'out.

Kommentarer

  • puffe säger:

    B och G sitter lustigt nog ganska nära varandra på tangentbordet fniss jag tror du slant när du skulle skriva ditt alias ja ;oD

    2009-04-08 | 19:34:32

Kommentera inlägget här: