boxbeat

living in the cream of the mainstream.

The sunny side up.

Kategori: Livet

Tänk egentligen. Det självklara. Rätten att få uttrycka sig. Tänk. Att det fortfarande finns länder där de skulle leta upp och mörda mig om jag skrivit det jag skrev igår, vilket inte ens är så farligt. Tänk.

Idag är det lördag. Lördag som i dagen efter fredag men före söndag.
Ska snart orka göra mig iordning och pallra iväg med old rexy boy till jobbet.
Malin ville att jag skulle hänga med och grilla med hennes klasskompisar ikväll. Vilket låter skoj. Men känner att jag MÅSTE ta det lugnt eftersom jag stundtals inte mår helt hundra. Och jag vet hur jag fungerar. Sätter jag mig där med en liten 33cl i trevligt sällskap så är det kört sen. Då kommer jag hem vid två, såsom de senaste fem helgerna sett ut.
Nä, så jag funderar på att dra mig till pappa. Ut och fota lite, käka gott och sen ta det lugnt.
Det är ju trots allt påsk nästa helg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: