boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Victory.

Kategori: Livet


Sitter som vilken vanlig morgon som helst i soffan med min dagliga dos (iallafall början av den) kaffe.
Jag tror vädergudarna hörde min önskan igår för se: sol! Fast gick in och kollade vädret nyss och molnet är enbart förflyttat. Till imorgon. Då jag också är ledig. Äsch, kan det inte vara mörkt på tisdag istället?

Men eftersom det ej blev något fotande igår är det vad jag ska sysselsätta mig med idag istället. Önskar bara jag hade en bättre kamera som gjorde det hela ännu roligare. Tyvärr är nog inte vädergudarna något att luta sig emot där. En kameragud vore mycket mer väl passande.
Man vet ju aldrig. Så sökte på wikipedia efter en sådan:
"Menar du kamerahus?"
Nä.
Försökte ännu en gång.
"Menar du kämpar gud?"
Äsch.
Det är min lilla Sony och jag som får leka även idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: