boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Okey, jag vet att det är tidigt ute...

Kategori: Livet

...men bor man på en ö gäller det att ta tjuren vid hornen annars får man sitta ensam i soffan med pyjamas, luciaglitter i håret och ett plastglas kolsyrat vatten i handen när klockan slår tolv.
Ja, rätt gissat, det gäller nyår.
Och jag veeet att jag har spytt galla över högtiden med tanke på att det hela alltid ska vara så storslaget och magnifikt men aldrig blir så. Men...förra året blev så jäkla bra att detta årets sista timmar ligger i fara.
Så : den som komponerar den fiiinaste inviten vinner mitt umgänge (ta chansen nu, många vill åt den)

Kommentarer

  • josie säger:

    Söta hallonbåten min,

    angående nyårsafton din,

    så ska du den i Hägernäs fira

    vi en massa singstar kan lira!

    (och självklart dricka mycket bira)

    Isa kommer så maten blir kanon

    du kommer bli mätt som en baron!

    Klockan tolv vi upp på taket gå,

    mäktigare tolvslag går inte att få!



    HÄGERNÄS HÄGERNÄS HÄGERNÄÄS!!! :D

    2009-12-10 | 21:12:28
  • josie säger:

    som om inte mitt magnifika rim vore nog så är det dessutom en Stadium-reklam ovanför din kommentar-ruta... HELLO, SIGN!?

    2009-12-10 | 21:13:58
  • malin säger:

    Söta lotta min,

    angående nyårsafton din,

    så ska du den med MALIN fira

    vi och en massa drinkar kan slira!

    (och självklart dricka mycket bira)

    Måns kommer så maten blir kanon

    du kommer bli mätt som en kalkon!

    Klockan tolv vi i det okända stå,

    märkligare tolvslag går inte att få!



    MALIN MALIN MALIN!!! :D

    2009-12-10 | 22:04:06
  • malin säger:

    jag har inte snott josses rim

    2009-12-10 | 22:07:27

Kommentera inlägget här: