boxbeat

living in the cream of the mainstream.

What look were they going for?

Kategori: Livet

Idag har jag skrattat. Bland annat åt denna bild.
En lite lätt obekväm modell som står i sin lilla preppy stil med kritstrecksrandiga brallor och dylikt. Och - med en SNORKEL?
Vore spännande att höra vad fotograf och övrigt inblandade tänkte på när de anordnade fotot. Tydligen inget. Eller för mycket. Kanske ligger det någonting jättedjupt och avancerat bakom. Jag kanske bara analyserar det helt fel. Roligt är det iallafall.




Kommentarer

  • Malin säger:

    Hahah vad gay host =)

    2009-02-07 | 09:48:13
    Bloggadress: http://iristhepupil.blogg.se/
  • josie säger:

    mitt snorkel-kort från thailand är myyycket snyggare! sällan har jag känt mig så sexig...

    2009-02-23 | 21:56:27

Kommentera inlägget här: