boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Närminne.

Kategori: Livet

Nu höll jag på att göra en eländigt dum repris.
Min förra cykel försvann spårlöst efter att i två månader huserat i Bingebyhallens cykelställ. Någon fann det underligt att ägaren aldrig dök upp för att hämta sin kära bike och forslade därmed bort den, utan någon tanke på stackars mig som bara helt  tappat ur minnet att jag parkerat en bit längre bort än hemma.

Idag cyklade jag till Atterdags för o handla och traskade sen glatt hemåt. Kom halvvägs. Sen insåg jag att matkassen inte hängde på styret utan på min arm. Tjo och tjim. Jag borde ha en sökare som alarmerar när jag befinner mig mer än 20 meter från skrället. Fast..det vore ju lite jobbigt om man lämnade den hemma någon dag..eller om man...äh. Usel idé. Lite bättre närminne vore väl uppskattat istället.

Kommentarer

  • Malin säger:

    hihi

    2009-01-16 | 22:17:52

Kommentera inlägget här: