boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Vilka kändisar har du träffat?

Kategori: Livet

Precis när jag kom in på blogg-sidan har någon skrivit ett inlägg om "Vilka kändisar har du träffat?". Genast fick det mig att fundera. Vilka kändisar har jag träffat? Lokalkändisar, fine, dom träffar man ju på mer ofta än sällan. Men riktiga kändisar.
Då fick jag genast ett underbart, bra minne. Den sommaren för länge sedan då jag både skakade hand och pratade med Andreas Halldén och Musse Hasselwall. Gurgel. Och Malin som vägrade följa med ut och ta en öl den kvällen, bah, ångrar hon bittert än idag kan jag lova.


Sen har jag och Josie som små rädda sjuttonåringar en sen sommarkväll fått frågan "Vart ska nii keexen?!" när vi snällt spatserade förbi (redan då ganska inaktuella, iofs) bandmedlemmarna Martin Westerstrand och Daniel Cordero ur LOK. Hoj så vi var nöjda den kvällen.



Det var nog alla mina kändisar. Jo det förstås...jag gick och fick min singel signad på Expert av Joakim Hellström...det var grupptrycket som fick mig att göra det. Lovar.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha vi var så där härligt fjortis-fnissiga efter LOK pratat med oss :D och jag minns det som det var igår... det var precis utanför donners, ungefär i höjd med bankomaten ;)

    2009-01-15 | 21:31:33

Kommentera inlägget här: