boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Jomen hej.

Kategori: Livet

Har tidigare nämnt de där ytterst roliga killarna som skickar härliga mail på myspace....favorit i repris:

Från: Muhamed

Till:  Charlotta

Datum: 22 jun 2009, 21:40

Ämne: hello

hej mitt namn är Mohamed, Jag kommer från Gambia i västra Afrika. och jag, enda mannen 22 år och jag är mycket positiva till att skriva detta SMS kommunikation med dig. Jag gillar verkligen att vara din vän, eftersom jag kommer från bläddra igenom profiler och jag bestämde mig för att skriva vad jag är intressant att veta. Jag älskar att vara din vän om du vill komma närmare min. Om du vill ha för någon relation, inget meddelande men jag är gratis att läsa. tar för nu. Vi hoppas att höra från dig snart.


Skulle tro att det är någon som har varit och tafsat på ett översättningsprogram. Bara en känsla liksom.

Kommentarer

  • josie säger:

    HAHAHA!!! "Jag är gratis att läsa" :D:D:D

    2009-06-23 | 21:25:50

Kommentera inlägget här: