boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Midsommar och stockholm.

Kategori: Livet

Så. Då var jag tillbaka igen på denna lilla ö. Känns väl helt okej. Kastade mig rakt in i en hektiskt arbetsdag innefattande massor av kunder och en liten skattjakt på en försvunnen nyckel.
Helgen har varit fin och midsommarafton var massa skoj. Även min fina dag med finaste Sofie var kanon.

Lyckades på något vänster komma till fel båt. Men det löste sig som tur var. Fint att man är med. Idag kan jag väl inte riktigt förstå vad jag tänkte med när jag trodde att båtbussen som gick 18.40 och som tar drygt en timme skulle hinna fram till färjan som gav sig iväg 19.20. Den matematiken skulle inte ens Einstein kunnat räkna ut.
Skönt nog slapp jag betala extra för det och tjänade där med 40 kr, en vilstol och en film. Det är alltså såhär man ska göra om man vill vara ekonomisk och spara kosing! Yiha.

Jag har massor av mobilbilder att tjoffa ut. Men jag har inte den blekaste aning om vart jag stoppat min portabla bluetooth-grej någonstans. Det borde vara förbjudet med små saker. De är ju så lätta att tappa bort. Well, jag ska ge mig på ett försök. Trots att benen helst vill ligga kvar i sängen.
Jag återkommer måhända med lite gottigare saker att titta på. Annars slutar jag vid detta. Tjo.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Sötaste, love u!

    2009-06-24 | 23:03:12

Kommentera inlägget här: