boxbeat

living in the cream of the mainstream.

A day in a ill persons life.

Kategori: Livet

Det suger att vara sjuk.
Min dag har sett ut följande:
1.
Vaknade
2.
Låg kvar i sängen i en halvtimme för att komma underfund med om jag mådde dåligt, hyfsat eller kanske till och med bra.
3.
Bestämde mig för hyfsat.
4. Gick upp.
5. Tittade på tvn utan att riktigt titta på tvn.
6.
Orkade mig iväg till affären.
7.
Köpte diverse tidningar för att muntra upp mig själv.
8. Hittade en rolig artikel om vad man inte ska göra på Facebook. "Plantera inte läskiga bilder i dina vänners huvuden. Ingen vill veta att "Sofia is magsjuka." En sådan update innebär att alla dina kontakter genast får upp en mental bild av dig på toaletten." Jag är ledsen. Det var inte meningen och skall aldrig göras igen. Ha! Pytsan. Det gör mig inget om du får härligt groteska bilder av på mig på toa, huvudsaken är att du tänker på mig.
9. Ringde jobbet och sjukanmälde mig imorn också. Men på torsdag ska jag banne mig gå igen.
10. Kikade på The Breakfast Club. Det gjorde mig lite gladare. Senare vankas antingen en gammal clintan-western eller en feelgood-rulle, får se vad som känns aktuellt. Om jag ens orkar kika.
11. Det suger att vara sjuk utan någon som tar hand om en, klappar en i pannan och säger att allt kommer att bli bra. Blä.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Om jag får en gasmask och skyddsutrustning så kan jag klappa dig massor på huvudet min vän. Och förlåt för att du såg död ut och återuppstådd.. men jag sa faktiskt inte att duuuu är sååå munken =)

    skönt att du mår bättre iaf.. pussss

    2009-03-31 | 19:28:58
  • lotta säger:

    Mja..men blir liksom inte riktigt samma grej då :) ment tack ändå malin, du är bäst!

    Nää fast såg man munken ut om man såg ut så så skulle det vara väldigt läbbigt att gå dit :P

    2009-03-31 | 21:33:03
    Bloggadress: http://boxbeat.blogg.se/
  • Anonym säger:

    klappar på pannan allt kommer att bli braa!! :)

    2009-03-31 | 22:53:13

Kommentera inlägget här: