boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Igår var en rolig kväll.

Kategori: Livet


Klockan halv sju satt jag och Malin hemma var och en för sig och funderade på vad vi skulle ha för oss en fredagkväll.
En timme senare satt vi nere på Wisby strand och lyssnade på Bo Kaspers orkester. 50 kronor var för mittplatser på rad 3. Jo men tack...!
Helt underbart bra var det också. Har aldrig varit något storfan (matad med förmaningar sen jag var liten - bo kaspers gillar man icke, aik likaså) men fy tusan så bra de var! Energi och känsla.
Gudomligt skönt att få sina förutfattade meningar sprängda med dynamit och bortforslade till andra sidan evigheten.
Sen traskade vi på en ölprovnings-kvart med nametags, värmefläktar och där vi fick chansen att starta vårt efterlängtade marrackas-band.
Surfers. Sen hem.
Har inte riktigt kännt efter hur pigg jag är. För jag jobbar ju inte till någongång efter sju inte..nänä. urk...lär slockna när jag kommer hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: