boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Let's grow old together and die at the same time.

Kategori: Livet

Jaha.
Nu har jag varit ute och spatserat.
Druckit kaffe.
Ätit apfelstrudel som min stundtals tysktalande papa säger,
men vanliga svenskar tycks kalla äppelsnitt,
 vilket funkar fint det med,
är ju samma grej liksom.
Nu sitter jag hemma igen.
Jobbigt att man är så fasligt rastlös av sig.
Funderar på att gå en promenad till.
Men det är för jävla kallt ute.
Kankse sätta sig och rita lite.
Ikväll ska jag mysdricka en öl med mina vänner.
Nice.

Kommentarer

  • josie säger:

    jag vill också dricka öl med mina vänner!!! jag längtar tillbaka till för en vecka sen!!

    2009-03-20 | 21:16:37
  • Malin säger:

    VI SAKNAR DIG!!!!

    2009-03-20 | 22:19:54
    Bloggadress: http://boxbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: