boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Mina fina gymnastikskor.

Kategori: Livet

Jag har funderat lite över min nya livsstil. eller liifestyyyle, som det heter på engelska. Och med detta har en liten uppenbarelse till tanke dykt upp mitt i alla mina funderingar. En tanke som helt klart bevisar vilken inbiten idrottare jag är.

MINA FINA GYMNASTIKSKOR

1. De fotriktiga gympaskorna köptes 1999 - endast 10 år sedan.
2. Skosnörena är fortfarande kritvita.
3. Nike-märket i innersulan syns fortfarande mäkta tydligt
(förutom det som döljs av damm och katthår)
4. Efter tio minuters gång idag hade jag världens skoskav.

Nä nu ska jag dega i soffan o kika simspons.

(men imorn är det ta mig tusan promme igen! LIFESTYLE, hell yeah!)

Kommentarer

  • josie säger:

    svarar på din kommentar i min blogg:



    1. Nej, ingen vart förvånad alls. Många kunde inte hålla sig för skratt :) MEn det roligaste var när han skulle bossa med Elin på Marie Levau för att hon var full. Jag menar, vem brukar vara fullast?! :P



    2. Klart vi ska baka kladdis!! Men SHIT vad förvånad jag blir att du vill se melodifestivalen?! :D I like it!



    3. ALLA KORT PÅ ER ÄR FINA, FÖR NI ÄR FINAST!!! :)



    4. Ska verkligen försöka bli duktig, så ni kan ha koll på mig som jag har koll på er ;) Och det är klart att du ska flytta in hos mig, men du får gärna låta bli att titta på mig heeeela tiden :D



    PÅ FREDAG SES VI!! BARA EN VECKA KVAR!!!! :D:D:D

    2009-03-05 | 21:37:20

Kommentera inlägget här: