boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Partaj.

Kategori: Livet

Hoj vilken lillördag!
Klockan tjugo i nio var det insläpp i sovrummet. Strax efter entré låg jag däckad, helt okontaktbar.
...
Idag mår jag trots omständigheterna bra. Vaknade klockan tre och med brist på klocka vid sängen trodde jag det var dags-att-gå-upp-tid. Steg upp för att brygga kaffe. Klockan i köket har stannat på tjugo över åtta så jag stressade lite extra och spillde kaffepulver över hela bänken. Sen insåg jag att det bestämt var mörkt ute fortfarande. Så jag gick och kikade på tvtiden. Häpp. Bara att sova igen.
Tokigt hur människan fungerar när det görs undantag från rutiner.

Kommentarer

  • josie säger:

    haru varit ute?!

    2009-03-19 | 08:00:55
  • Malin säger:

    haha så gåre när man går o lägger sig i pensionärstid :)

    2009-03-19 | 08:56:45
    Bloggadress: http://irisliris.blogspot.com
  • lotta säger:

    Haha. Jag tror bestämt inte josse läste igenom inlägget ordentligt.

    Jag gillar pensionärslivet! FUCK YEAH!

    2009-03-19 | 09:20:03
    Bloggadress: http://boxbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: