boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Quizbiz.

Kategori: Livet

På facebook finns det quizes man kan göra. Och med tanke på alla dessa jag har gjort, så måste jag var en mycket komplicierad och personlighetskluven tjej.
Ena stunden vill jag vara en stojig unge, ut på äventyr och nästa vill jag vara hemma, städa tre gånger i veckan, göra diagram och analysera saker medan min cigarrökande man är på jobbet.
De här testen är ju verkligen varje personlighet driven till sin spets. För alla stämmer ju, faktiskt. Förutom den cigarrrökande mannen. Jag bad ju om bonden med koskit på stövlarna.
Men så vet vi ju alla att man inte ska ta dessa på alltförstort allvar.. Jag fnissar mest åt att de jag gör blir så vitt åtskillda. 
Innerstan - Gråbo, Spetstrosor - Mamelucker, Metallica - Europe..
Ja ni fattar grejen.

Nu är jag inne på min andra kopp kaffe. Piggelint värre.

Kommentarer

  • josie säger:

    jag vill egentligen kommentera på inlägget efter det här, "långledigt", men det gick inte... men jag är frivillig iaf!!! Du kan komma och kidnappa mig på jobbet på lördag :D

    2009-03-26 | 08:52:55

Kommentera inlägget här: