boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Wilkommen tillbake.

Kategori: Livet

Äntligen äntligen är man tillbaka i författarskapandet. HA!
Men jag ska inte spendera alltför mycket tid här framför idag eftersom vädret är strålande och inte vill att man ska sitta hemma, dricka kaffe och glo på en skärm.

Igår var en bra mysdag. Började relativt tidigt med en powerwalk (mild sådann..terrängen var minst sagt lite frysknölig) sen blev det en sväng med familjen till mormodern i Stånga City. Lyckades fånga en väldigt intressant tjugo sekunders video där hon yttrar sig med ordet "knulla" minst tio gånger. Mycket sevärd.

Resterande delen av dygnet spenderdes med Maalin och Jojo. Åt kardemummasockerkaka, kikade melodifestival och undvek rabarbercherryn. Hamnade på munken. Irrade omkring mestadelen av kvällen på jakt efter mina borttappade vänner (en vanlig lördagskväll med andra ord). Men med den folkmängd som trängde sig omkring där inne kunde jag lika gärna ha stoppat huvudet i en myrstack och gått ifrån med samma resultat - saker som nyper mig men inte en kotte (höhö) jag känner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: