boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Flytt till nytt.

Kategori: Livet

Hjälp. Tiden bara flyger förbi. Snart måste jag flytta ut från min fina lägenhet. Tredje gången på ett år jag beger mig från ett ställe och denna gång funderar jag på att ge mig tills jag hittar ett boende jag kan få leva på konstant. Inte bara fram till sommaren när de pengaspridande turisterna kommer. Ingen andrahands-lägenhet vill jag ha heller. Och den får verkligen inte vara för dyr. Det är här mina krav gör mitt sökande till ett riktigt äventyr.

Denna gång beger jag mig alltså hem. Hem till min pappa. Och där ska jag bo. Känns ganska lustigt att flytta in där. Men det går nog bra. Det går nog bra. Det går nog bra. Det går nog bra. Det går nog bra. Det går nog bra. Det går nog bra.
Jag är ju mest bara så van vid att bo själv nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: