boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Hej jag heter Lotta och jag är den dödaste människan i världen. Iallafall den mest levande döda.

Kategori: Livet

Vaknade klockan halv sju imorse. Hann flyttstäda hela lägenheten med allt vad det innebär innan papa kom glidande i BUS-bilen vid lunch. Vi lyckades precis få plats med hela fadderullan, så slapp köra två vändor. Sen har jag kånkat, släpat, fixat och packat upp resten av dan. Jag är så trött att jag nog inte kommer röra mig alltför långt från sängen resten av kvällen.

Nästa helg åker jag till Stockholm. Längtar massor.

Kommentarer

  • Malin säger:

    du är så duktig =) Åker du på fredag kvällen? o hur länge tänkte du stanna?

    2009-05-21 | 19:26:31
  • josie säger:

    tjohoo, färdigflyttad!! :)

    och ännu bättre: TJOHOO, BARA EN DRYG VECKA KVAR!!!

    2009-05-21 | 19:47:29
  • Anonym säger:

    och för att svara på din kommentar i min blogg så nej, vi ska inte tälta i midsommar.. det är när vi kommer ner vecka 29, då ska det tältas på fårö :D

    2009-05-23 | 17:26:03

Kommentera inlägget här: