boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Flowerpower.

Kategori: Livet

Igår fick jag blommor av min hyresvärd, tyckte jag var gulligt. Röda tulipaner.

Idag tänkte jag börja packa. Har ingen lust. Men det är väl lika bra att sätta igång. Ner med sånt jag ändå inte har nån använding för. Kanske sätta mig i solen en stund istället. Ställa fram en kartong och hoppas på att grejerna plötsligt blir förtrollade och börjar packa sig själva. Vad tror ni jag har för chans?
Äh, skit i oddsen, jag kör på det. Sol sol sol!




Tycker förövrigt alla reklamer innehållande pratande tår eller tånaglar är läskiga. Men det är väl kanske det som är grejen. Man ska bli förfärad och undra - vilket jäkla företag har en sån usel reklam? och så har de prickat en av kriterierna på listan över bra reklamfilm. Linjen är tunn där. Bra är dåligt. Dåligt är bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: