boxbeat

living in the cream of the mainstream.

bodypaint.

Kategori: Livet

Jag är så sugen på att tatuera mig igen, och nu är ju en bra tid att göra det också.
Men jag vet inte riktigt vad. Jag har mina tankar och mina idéer. Men hittar inte det där som känns hundra, och då är det ju faktiskt ingen idé.
Har gått omkring och funderat i flera år, tror att det ska komma som något typ av uppenbarelse. Vilket det även borde göra. Men man kanske borde mana på det lite... Sätta sig med ett ritblock när man är lite groggy. Så kanske man råkar plita ner någonting magnifikt. Lördag kväll är bokad. One on one med mitt ego.
Yeah.

Kommentarer

  • veronica säger:

    Jaaaa det tycker jag du skall göra. Och en alldels egendesignad tatuering som symboliserar DG!!! :o)

    Jag är också sjukt sugen på å tatooa mig, har funderat på det i år å dar...vet precis vad jag vill ha, men viljan skall finnas där till 100% för mig först....

    puss // snörvlis

    2009-11-20 | 11:10:43

Kommentera inlägget här: