boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Superenerverande. Martyr.

Kategori: Livet

Jag har varit så tokigt sugen på att köpa mig en ny bra konsoll. Eller en ny dator. Och en mobil. Men för att lugna ner mitt sug gick jag till pappa för att hämta mitt gamla GC. Har världens roligaste spel (host) Super Mario Party 5, Crazy taxi, Mickey Mousse and the Haunted House, Charlie's Angels, Crazy Monkey Ball, The sims 2..... Underbart utbud, fantastiskt..

Iallafall. Kastade mig in i ett game Super Mario Party (jag + 3 datastyrda..tar inte alls hela dan) och skulle i väntan på min tur bara springa ner för trappen och bre mina rostade mackor. Halva trappen ner råkar jag hamna snett eller snarare inte hamna någonstans alls, och halkade ner, slog i ryggen och blev liggandes där lite lätt svimfärdig och kunde därmed inte röra mig.
I fem minuter tittade jag upp i taket och lyssna till detta, på repeat:

Om jag var de där elakingarna på Guantanamo skulle jag helt klart spela den här.

Vilken mardröm.

Kommentarer

  • veronica säger:

    hihi...ursäkta fnissningen men jag kunde inte låta bli att skratta åt det härliga ljudet du njöt av där i trappen.

    hoppas ryggen mår bättre å att du inte får nåt baotablåmärke...

    2009-11-03 | 17:37:45
  • malin säger:

    haha jag dör... det är så roligt! :D plus att du snubblade i trappan från cafét.. haha.. ( men för att poängtera så gillar jag inte att du slår dig)

    2009-11-03 | 22:02:12
  • Mamma säger:

    Och jag som kände mig lugn när jag såg att den förra trappan var utbytt :(

    2009-11-04 | 08:11:01

Kommentera inlägget här: