boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Böhö.

Kategori: Livet

Idag har jag haft panik.
Någon påstod (trots att jag tyckt det dubbelkollats) att jag hade för lite poäng för ett slutbetyg, så nu ska jag läsa Psykologi B i 5 veckor och köpa en bok för 350. Yeay.
Själva psykologin tycker jag väl inte är så mjökig (om jag slipper praktiska studierna så som att trycka upp tuttarna i någons rygg i bankomatkön), men pengarna hade suttit fint någon annanstans. Man kan säkert köpa begagnad, men känns som det skulle ta längre tid att finna en sådan än att få den service-hemskickad på posten (med ett inbetalningskort, mjff)
Sen har mitt högskoleprov mystiskt försvunnit och jag får inget svar av någon utan blir bara vidareskickad.
Varför ska allt vara så krångligt?
System tack.

Så, det var allt för stunden.
Tackar ödmjukast för lyssnandet och medlidandet.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Oh no! :( Sådant där är ju så typiskt. Hoppas det löser sig för dig min vän. Den där jävla studentlitteraturen kan vara ruggigt dyr ibland, och den är mer än dyr nog även i de mindre prisklasserna som i ditt fall. Du har helt klart min uppmärksamhet och medlidande. Håller tummarna.



    Kramar.



    /Jim

    2010-04-08 | 00:11:16

Kommentera inlägget här: