boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Dagarna räknas ner.

Kategori: Livet

Tackar för att sista frågan är den lättaste.
Men nu har jag suttit och bläddrat i så många böcker och så mycket papper att jag är tokig.
Var tvungen att räkna ut hur mycket vi egentligen läst sen start.
På 13 veckor har vi alltså plöjt igenom 12 engelska böcker samt 14 artiklar (varav medellängden är cirka 20 sidor) + där emellan haft tid för två tentaskrivningar + en veckas hemtenta.
Plötsligt tycker jag inte det är så underligt att man aldrig har tid med någonting annat.
Uggh.
Men snart, snart, snart är det "jullov".
Dock har jag en känsla av att pluggeriet kommer befinna sig även under denna vecka.
Men det skiter jag i, för jag längtar hem.
Så mycket.
Så mycket att jag gjorde en sån där man blir så glad av, och som jag bara inte kan hålla mig från att göra varje år. Låt mig presentera: Familjen Bergstedt/Olsson.

Kommentarer

  • josie säger:

    åhhh det är typ årets höjdpunkt när man kan elfa sig själv!!! jag har suttit hela kvällen nu... haha.. snaaaart är det hem till the mothership (island) för oss, tjohoo!!! puss

    2010-12-04 | 23:56:55
  • Lotta säger:

    Jaaaaaaaaaaaaa!!! Nästan så jag börjar packa väskan :) Den "lilla" väskan.

    2010-12-05 | 08:29:23

Kommentera inlägget här: