boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Idag ska jag andas lite frisk luft.

Kategori: Livet

Jag har varit ledig i tre dagar, inne på min fjärde.
Det är farligt. Man blir ganska förlegad och lat.
Eller kanske snarare socialt inkompitent.
Första dagarna gick bra med lite kompishäng hit och dit.
Men måndagen blev en innesittar-dag med teckning som rubrik.
Satt så länge att jag inte vet om det var natt när jag började och dag när jag slutade.
Och när man väl kommer tillbaka till verkligheten efter djup koncentration blir man så fundersam på om det verkligen är verkligheten eller om det är någonting annat.
Blähub. Idag ska jag ut och gå, annars lär fantasin ta sitt grepp om mig fullständigt och så kommer jag bli tokig och måste flytta in på psykhem. Och flytta är det sista jag vill just nu.
Någon som vill fika...?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: