boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Plink plonk.

Kategori: Livet

Fick för mig häromdan att jag skulle återuppta mitt gitarrlirande (som iofs. inte hade kommit så långt..men..ja) och har därmed suttit klistrad vid gitarren kanske lite för länge.
Fingertopparna börjar dö, vilket leder till att man plågar sig bara för att man så gärna vill spela.
Tillslut igår började jag vira in mina fingrar med plåster, med resultat att ingenting längre lät som musik eftersom jag med en topp träffade alla befintliga sex strängarna på en och samma gång.
Jag vet att fingrarna tillslut blir jättebra och balla, men just nu är det inte sommarfötter direkt.
Så därför sätter jag mig och skriver ett blogginlägg istället.
Och nu ska jag snart iväg och fika med Johanna, yeay!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: