boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Your mission - ge mig ett uppdrag!

Kategori: Kreativt.

I'm back!
Stockholms-workshop igår, massa väntan på flyg både hit och dit. Men grymt skönt att få komma hem igen.
Har redan hunnit träffa upp Pirjo och Limpan på stan, bli bjuden på date av en gubbe på en infart och halkat ner för backarna med det inskaffade för kvällens get-together med Malin och Jocke. Spongebob Squarpants the movie och nachos står på schemat!
Vi ska slänga ner de grymt stora kuddarna på golvet och dega sönder oss. Och skratta förstås. There's no other way to watch that movie. Kanske med popcorn så klart, och det är kirrat.



Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag försöka ta mig uppför detta glasberg av isbackar och kanske hamnar jag tillslut på jobbet.
Sen är jag ledig i fyra dagar och ska enbart vara kreativ.

Så dagens mission för er, kära läsare, är att

:


ge mig en uppgift jag ska göra.
Vare sig det bara är en idé på ett motiv, en typ av teckningsstil, materialönskemål. Anything. Bring it on! Så lovar jag att presentera dem på makingmadness-bloggen. Så länge det är rumsrena saker...ingenting som Malins senaste önskemål, vill säga.
Tack på förhand!

Kommentarer

  • puffe säger:

    jag vill ha:

    en blyertsteckning / tursch .... och den skall forteställa MIG när jag är 80-85 år gammal. gärna nån liten färgklick i porträttet!!!



    =o)

    2010-02-05 | 17:54:27
  • Lotta säger:

    Ah! Det blir en utmaning..men en rolig sådan! Du vill ha en blandad tusch/blyerts, som nunnorna? :) Fast med en färgklick... Späännande! Tack så mycket!

    2010-02-06 | 08:43:34
    Bloggadress: http://makingmadness.blogg.se/
  • TOTTE säger:

    HEJ! JAG HETER TOTTE OCH ÄR 14 ÅR OCH JAG VILL ATT DU SKA MÅLA EN HÄFTIG WORLD OF WARCRAFTGUBBE. EN SÅN DÄR KONCEPTSKISS PÅ EN NY RAS. JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT VA EN NIGHT ELF. OCH JAG VILL HA DEN I BLYÄRTS TACK.

    2010-02-06 | 18:46:52
  • Anonym säger:

    ja vill att du målar en bild med karnivalkänsla, jag vill ha lampor som hänger över hela bilden, tält, sånt där parisehjul. och en siamestvilling! tänk 40talet, karnival och mystik! en mörk bild men med färgklickar som för att man får känslan karnival.. HÖHÖ lycka till här kan du hämta inspiration http://www.imdb.com/title/tt0319969/mediaindex

    2010-02-06 | 18:51:08
  • Lotta säger:

    Tack schizofrena Malin ( I would gues :) men det är fina missions...I will do it! Yiha!

    2010-02-07 | 09:43:18
    Bloggadress: http://makingmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här: