boxbeat

living in the cream of the mainstream.

En riktig söndag.

Kategori: Livet

Jag har fastnat vid datorn. När man äntligen har så tillräckligt bra internet att man kan lyssna på Spotify, ha msn igång och ladda ner saker utan att det kommer upp ett meddelande om att man överanvänt sin nät-space, är det svårt att slita sig härifrån. Har inte lyssnat på musik på evigheter, så jag verkligen massutnyttjar möjligheten för tillfället.
Men jag har faktiskt inte enbart suttit i soffan idag. Varit ute och promenerat en timma med Björn, städat ut julen (projekt få ner plastgran i ursprunglig förpackning var minst sagt lite kämpigt: rivsår på armarna, fejkbarr i håret och en fortfarande tom kartong), handlat, bakat paj och tvättat. Och däär kom jag på att jag måste hänga upp den precis nämnda tvätten.
Hejdå.

Kommentarer

  • Ida säger:

    Fin blogg!

    Brukar vara så när man försöker få ner något i sin ursprungliga kartong :P Det brukar aldrig gå! haha

    Kram Ida!

    2010-01-10 | 21:27:50
    Bloggadress: http://liitenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: