boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Knöl.

Kategori: Livet

Någon har mördat min rygg. Borde kanske skylla på mig själv, men vet inte riktigt hur jag åstadkommit det hela.
Det är faktiskt så illa att när jag tog på mig jackan förut ryckte jag till när den nuddade axeln. Känns som det sitter en gigantisk, inflammerad finne (för att inte vara fin i kanten) stor som en golfboll på vänstersidan som strålar massa smärta ner i armen. Jag är i stort behov av en massage. Någon? Jag har försökt massera mig själv, men med resultat att andra axeln nästan hoppade ur led och också började göra jäkligt ont.
Man skulle ha en sån där massagestol.
Eller den där grejen mamma fick till fötterna för en herrans massa år sen. Som en kudde, med tofflor på.
Så fort man stoppade fötterna i den och tryckte lite mot marken började den durra fastligt mycket.
Fast med användningsområde axel skulle det nog innebära risk för hjärnskakning. Dessvärre.

Jag får väl glädja mig åt att jag iallafall har gjort gott och skänt pengar till Haiti.
Alltså menat: inte gått med i en "jag går med i den här gruppen på facebook som skänker 2 kronor på grund av att jag går med fast jag själv slipper betala någonting alls men ändå får för mig att jag fixat mig lite karma eftersom jag gjort en sådan fin gärning"-grupp (och som för övrigt antagligen snart byter namn till "vi som älskar att peta oss i näsan" eller något dylikt, iallafall om man kollar statistiken på nya hippa fb-trender)

Nej over'n'out. Min armvärk har vandrat sig ut och vandaliserat mina fingertoppar och vill inte att jag ska skriva längre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: