boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Nya livsstiler.

Kategori: Kreativt.

Idag har jag återigen suttit tre timmar och tecknat. Hade först storartade planer på att starta lite akvarell (där jag känner mig helt out), hittade dock inget riktigt papper och allt blev blött och plaskigt. Så..jag gick över till det vanliga igen. Blyerts och tusch. Och mix-up:en känns bra.

Imorn ska det ut och joggas med mitt nya balla underställs-set. Kände mig jättecool förut när jag testade det uthämtade stadium-paket. Underställ, vindjacka..hela kittet. Kommer se så jädrans hipp ut. De få stunder jag verkligen kommer jogga vill säga.
Konditionen och jag går nämligen inte riktigt hand i hand. Men vi får se. Man ska ju starta någonstans. Dvs. klockan sex en söndagsmorgon då inte en själ är vaken och kan se en stånka omkring, röd i ansiktet och utan någon styrsel någonstans. Yeah. It's gonna be rad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: