boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Bio

Kategori: Livet

Igår var jag, Malin, Elinor med flera och såg tredje Twilight.
Jag var ytterst besviken på att slutet på hela serien var så kasst sentimental och simpel (okey, jag vet, finns många som skulle uppskatta hela grejen att vara sån). Men sen fick jag förklarat för mig att det var några filmer kvar, då kändes det lite bättre.
Ska väl medge att det inte själv är så att jag orerar ut vitt och brett om vilken film jag sett. Hade faktiskt som plan att, ifall någon frågade, säga att jag sett Terror on Elm street, vilket hade varit något ballare. Men klantade till mig åtskilliga gånger och nu kan jag lika gärna bara medge att det är som det är, jag gillar Twilight (vik hädan onda ande, finns det säkert en del som tänker). Men det är som det är, jag kan inte göra något åt det. Bara leva med det (och inget speciellt odrägligt liv dessutom).
Hur som än haver gick iallafall jag + Malin ut och tog en öl. Myspys. Önskar lite så att jag inte varit tvungen att jobba idag så man kunde suttit längre!
Semesternedräkning:

X X X

Kommentarer


Kommentera inlägget här: