boxbeat

living in the cream of the mainstream.

När jag var liten ville jag ha (som jag aldrig fick)...

Kategori: Livet

...en svart fiskeväst med massor av fickor att stoppa saker i
...ett marsvin som skulle heta Pheobe (om inte det gick: en eremitkräfta)
...ett signerat kassettband med Ainbusk Singers
...randiga, ljusblå & ljusrosa glasögon
...det coola smeknamnet Chazza (med zäta)
...yrke som lokförare/trädgårdsmästare
...Zachary Hanson som pojkvän, han skulle spela trumsolon och sjunga "Lucy" för mig (http://www.youtube.com/watch?v=b61TgwZBH94)
...en cd-spelar med kareoke-funktion
...en kista
...alla mjukisdjuren i Mumintrollen-serien
...två tomma toarullar så jag kunde bygga en kikare

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Det är väl inte för sent att få allt det där. Jag lovar dig att du ska få två toarullar när du fyller år! Älskar dig!!!

    2010-06-03 | 06:44:32
  • Mamma säger:

    Du glömde sminkhuvudet!:)

    2010-06-03 | 06:48:03
  • Lotta säger:

    Haha..tack mamma, så generöst!

    Just det, sminkhuvud. Mitt mål innan jag dör är att ha upplevt ägandet av samtliga punkter :O)

    2010-06-03 | 09:32:27

Kommentera inlägget här: