boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Surt sa räven om rönnbären.

Kategori: Livet

Okej...egentligen för pinsamt att erkänna men:
Jag glömde att deklarera.
Så jag får inga skattepengar tillbaka.
Tur det "bara" var 500....

Tycker alltid det brukar vara massa tjo och tjim runt deklarerandet..men tji fick väl jag för att jag helt slutat se på TV eller läsa tidningar. Men aftonbladet.se brukar jag ju kika runt på. Ska skicka in och klaga. En annons om sista deklarations-dagen är ju ett måste. Kanske kan jag begära ersättning från dem?
Bäh.

Kommentarer

  • Gelapela säger:

    Mi me! Så jag missar mina imponerande 4 kr jag skulle ha fått tillbaka :( Ett helt paket nudlar ju ;)

    2010-06-08 | 22:40:28
  • Mamma säger:

    Och jag som tänkte lägga mig i, som mammor brukar göra, och påminna er......

    2010-06-09 | 07:18:57

Kommentera inlägget här: